sob.. paź 1st, 2022

Hotel Rzymski to czterogwiazdkowy hotel w Poznaniu, oferujący zarówno bazę noclegową, jak i konferencyjną dla biznesu, wypoczynku i rodziny.

Hotel Rzymski to czterogwiazdkowy hotel w Poznaniu. Obecnie znajduje się w historycznym centrum miasta w pobliżu głównego dworca kolejowego (Poznań Lotnisko).

W hotelu znajduje się restauracja, sala konferencyjna, odkryty basen i centrum fitness. Wszystkie pokoje wyposażone są w nowoczesne udogodnienia, takie jak telewizja kablowa i telefon. Recepcjonistki doskonale mówią po angielsku i uśmiechają się na tyle, że po wejściu do holu tej perełki miasta poczujesz się jak w domu.

Kierownictwo hotelu wykorzystało sztuczną inteligencję do ambitnego projektu budowy 4-gwiazdkowego apartamentu prezydenckiego na własny wyłączny użytek w przyszłości. Celem było umożliwienie stworzenia obrazu salonu 3D ze wszystkimi niezbędnymi cechami technicznymi, takimi jak system ogrzewania i system bezpieczeństwa, przy jednoczesnym zachowaniu współczesnego wystroju hotelu. System został nie tylko wymyślony i opracowany przez inżynierów, ale także opracowany na żądanie przez specjalistów. W ten sposób inżynierowie IT mogli zebrać wszystkie niezbędne informacje o potrzebach klientów i uzyskać je automatycznie. Możliwe jest również za pomocą oprogramowania generowanie planów z zawartością cyfrową i porównywanie ich z rzeczywistymi pomiarami po instalacj

„Nowoczesny hotel, położony 17 kilometrów od centrum miasta, w centralnej części Poznania. Firma jest przedstawicielem najpopularniejszych i centralnych sal restauracyjnych i konferencyjnych w Polsce.”

Chcemy stworzyć lepszą wersję zarządzania hotelem. Musimy być w stanie zbudować infrastrukturę, która może pomieścić duże grupy i powinna być na tyle elastyczna, abyśmy mogli dostosować system w odpowiedzi na rozległą zmianę wymagań naszych klientów.

Hotel Rzymski – wysoki standard obsługi gości hotelowych

W kwestii obsługi klienta należy zwrócić uwagę na dwa główne aspekty:

1. Jak dużo wie o Tobie Twój hotel? Jak dużo Twój hotel wie o Twoich preferencjach, oczekiwaniach i wymaganiach? Twój! Nasz zastrzeżony silnik analizy doświadczeń klientów, oparty na sztucznej inteligencji, może pomóc Ci odkryć to, co jest dla Ciebie ważne, dzięki dostosowanym treściom na podstawie Twoich konkretnych zainteresowań, preferencji i potrzeb. Używamy najnowocześniejszej technologii uczenia maszynowego i głębokich algorytmów sieci neuronowych, aby nasze odkrycia były przydatne, tworząc bardzo spersonalizowane środowisko internetowe gotowe do SEO.

2. Jak możemy poprawić nieefektywność w branży hotelarskiej? Kto daje nam złe wrażenia z obsługi, gdy przyjeżdżamy do ich hotelu? Opracowaliśmy własny silnik Hotelu Rzymski AI Customer Experience Analytics, który nam w tym pomoże

Hotel Rzymski uznawany jest za jeden z najlepszych hoteli w Polsce. Hotel posiada własną restaurację, salę konferencyjną, a pokoje są tradycyjnie urządzone ze smakiem. Z pomocą cyfrowego asystenta możesz zaplanować przyjęcie niespodziankę w swojej sali konferencyjnej i przygotować ją na czas, kiedy tego potrzebujesz.

W 2017 roku podróże służbowe do Poznania stały się nowym trendem. Politycy, celebryci i osobistości mediów – wszyscy mają powód do podróżowania po mieście. Przyjeżdżają tu na konferencje, spotkania czy imprezy. Dlatego wizyta jest zawsze wydarzeniem samym w sobie i wymagają od hoteli wysokiej jakości usług: dobrego jedzenia i czystych pokoi.

Tło projektu: W 2010 roku w Poznaniu istniało tylko 5 hoteli turystycznych. W ostatnich latach nastąpił wzrost biznesu z turystyki w okolicy obejmującej sale konferencyjne i sale konferencyjne na przyjęcia weselne oraz prywatne apartamenty do wynajęcia. Zapotrzebowanie na usługi wysokiej jakości rosło w ciągu ostatnich lat w tempie wykładniczym wraz z pojawieniem się nowoczesnych technologii. Jednak pomimo tego wzrostu, większość hoteli wciąż nie osiągnęła wysokich.

Postrzeganie najwyższej jakości dla gościnności jest często ważniejsze niż jej rzeczywisty poziom. Według World Quality Report opublikowanego przez QS, prawie każdy hotel ma niewielkie poślizgi w obsłudze gości w porównaniu z innymi hotelami na całym świecie. Ten czynnik jest przyczyną wielu zamykanych hoteli, a nawet zajęte hotele są stale odnawiane.

By admin